Melko monessa mukana -viikko

Lauantaita eletään ja tähän mennessä sekatyöläinen on viikon aikana tehnyt töitä neljälle toimeksiantajalle viiden eri ihmisryhmän kanssa kasvotusten kolmella eri paikkakunnalla. Sen lisäksi olen edistänyt viiden eri tapahtuman ja tilaisuuden ohjelmaa, suunnitelmia, kutsuja tai järjestelyjä. Olen myös muokannut kahta tekstiä kahdelle eri julkaisijalle ja tehnyt hieman vapaaehtoiskäännöstöitä.

Olen toiminut ohjaajana, sparraajana, opettajana, vetäjänä, kirjoittajana, keskustelijana ja osallistujanakin. Olen ollut palkkatyöläinen, yrittäjä ja kollega. Yleisöni tai oikeammin kumppanini ovat koostuneet opiskelijoista, ammattilaisista, kirjallisuuden ystävistä.

Olen väsynyt, mutta kyllä, olen myös onnellinen. Nautin erilaisten ryhmien tapaamisesta, keskusteluista, joissa aina itsekin löydän uusia näkökulmia, kirjoitan mielelläni, eikä suunnittelu tunnu ikävältä (päinvastoin, listojen tekeminen ja kalenteriohjelmat ovat salainen intohimoni).

Huomaan kuitenkin keski-ikäistymiseni, joka itse asiassa alkaa olla ikääntymistä millä tahansa mittapuulla. Hiljainen aika, hömppäteevee, hyvät kirjat ja kuntoilu ilman kiirettä, kissat ja inhimilliset rakkaat ovat enemmän kuin tarpeen.

Tietoja Löykkiön kirjasto. Löykkiö Library

Library nerd. Writer. Literature buff.
Kategoria(t): arki, Työ Avainsana(t): , , . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s