Naapurin liitutaulu

Minä: ”Pitäis käydä Tiimarissa ostamassa liitutaulu, niin ei haittaa vaikka ständi jää messuilla tyhjäksi.”
Superkiva Naapuri (yksi niistä): ”Mulla on työhuoneessa sellanen, haluaisitko lainata?”
Minä: ”(Heräänkö kohta?)”

Minä: (Kirjoittaa tauluun asiallisesti ’X:lle asiaa? Paikalla klo 14.”)
Kiva kaveri: ”Pistä siihen alle, että jonotus on maksuton.”

Miten kaikki on nyt niin itkettävän ja liikuttavan hienoa? Saako näin mukavaa olla? Älkää nipistäkö minua.

20110611-100609.jpg

Tietoja Löykkiön kirjasto. Löykkiö Library

Library nerd. Writer. Literature buff.
Kategoria(t): arki Avainsana(t): . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s